Daaaaaaag 3!!!!!
Halli hallå kära bloggföljare! Vi vaknade upp denna härliga kollodag och käkade lite traditionell kollo-frulle. Efter den härliga frullen gick vi direkt in på dagens första aktivitet som höll på ääääääända fram till lunchen, nämligen COWBOYS OCH INDIANER! Men med en liten fnurr på det hela. Barnen blev indelade i lag där deras lagledare bestod … Läs mer