Dagen som är nr 6 på kollo
Goderafton där hemma! Dagen då, undrar ni? Jo! Imorse väcktes vi som vanligt men med en liten överraskning – Willy Wonka och hans OmpaLompier hade tagit över kolloseum och bjöd in alla barn till hans chokladfabrik. Det var en FRÖJD att bli serverad massa chokladgött till frulle (även om vi saknade den klassiska kilisbuffen såklart). … Läs mer