Tack för allt alla hjärtisar .
BLOGG DAG 8
Blogg dag 8 Idag gick dagen såhär: Vi fick vakna liiiite senare än vanligt. Varför då?! Joooo, för att inatt var det SPÖKVANDRING! Nästan alla gick och de allra flesta var riiiktigt rädda. Men alla tyckte det var kul i alla fall. I alla fall, vi gick upp klockan 9 istället för 8 idag. Det … Läs mer