DAG 13! <3

Tjatjabloggen idag har vi på kollo haft sovmorgon, eller nja, det var meningen att det skulle vara det men i vanlig ordning vaknade majoriteten vid 07:30. Dagen fortsatte med lite öppet kollo och bad. Vid badet så var det öppna hopptorn och paddling/supp, det vill säga att det var full rulle på badandet! Efter en tok trevlig lunch där köket bjöd på en otrolig kycklingsallad så fortsatte dagen på kollos egen tolkning av Wildkids där många lag prövades mot varandra. Det hela slutade med att ”Hajarna” tog hem den eftertraktade vinsten efter att ha paddlat från ena sidan ön till bryggan. Stämningen på kollo har varit helt otrolig idag det kan vi säga. Till middag serverades  pizza som barnen fick önska av köket, detta blev en dunder succé och alla gick mätta och belåtna vidare till ”Worlds biggest football game”. Enligt tradition så tog ledarna så klart hem vinsten utan problem. Till kvällis bjöd köket på fattiga riddare vilket barnen ÄLSKADE. Snart börjar kollo leda mot sitt slut och barnen och ledarna tar verkligen vara på de sista dagarna tillsammans.

1 svar på ”DAG 13! <3”

Lämna en kommentar