Höstlovskollo! Info brev.
Hej allesammans! Hoppas era underbara barn är lika taggade som oss ledare på denna fartfyllda, lite läskiga vecka. Kl 15.00 står vi redo vid vändplatsen innan grusvägen som vanligt. Vi kommer ha insläpp med några bilar i taget för att undvika möte/olyckor. Blir man osäker kring vart man ska, kan man ringa till oss på … Läs mer