DAG 2! NU är vi igång! Lite bilder :)))))
HejHejHej! Äntligen är vi igång på riktigt! FÖRSTA riktiga kollodagen :). Först tar vi gårdagen. Alla kollobarn kom med bussarna, vi välkomnade dem på ett riktigt kollos-sätt, med sång och energi. Sedan packade vi upp, hade lite tid att lära känna varandra för att sedan äta middag. Sedan väntade rundvandring av husen och kvällen avslutades … Läs mer