Vi har uppdaterat vår webbplats

Vi har nyligen gjort förändringar på hemsidan, vilket innebär att bilder som tidigare visades i bloggen inte längre finns tillgängliga här. Vi planerar att publicera dem via en annan plattform framöver – vi återkommer när det är på plats!

DAG 4 PÅ KOLLO!!!!

Blogg dag 4 – Om än liiiite försenad! När vi vaknade idag blev Söris väckta av Albin, Barris blev väckta av och vissa blev väckta av vinden på hajken. Hajken var kall men väldigt rolig. Det grillades och härjades runt i skogarna. På kilis var det morgonsamling. Där gjorde Jonsson en challenge. Massa barn tävlade … Läs mer

Telefonens fungerar from nu!!!

Hej!!   Nu har Telia varit här och fixat vår telefon så nu går det att ringa till oss!!! Ni är alltid välkomna att ringa telefonnumret är 019-298103   MVH Personalen

BLOGG DAG 3 !”#€%&/()

Sådär! DAAAAAAAG 3!! På morgonsamlingen idag körde vi toksnurran och vi gick igenom vad vi skulle göra på förmiddagen. Efter det gjorde vissa simtest, andra kom tillbaka från en regnig och najs hajk. Vissa fiskade, andra hängde i enchillada och spikers där det snickrades och klättrades. En redigt NIZE förmiddag helt enkelt?! Sen VARE lunch … Läs mer

Problem med vår telefon

Hej !! Vi på Kilis vill bara informera om att vi igår och idag har haft problem med vår telefon… det ringer men vi lyckas inte ”komma ut på linjen” (Det är inte så att vi inte har kunnat komma i kontakt med föräldrar om det har behövts utan mobiltelefoner fungerar).. vi ska försöka lösa … Läs mer

Barnen har kommit fram!!!

Nu har alla barn kommit fram och gör sig just nu ordning sina rum, packar upp sina kläder och bäddar sina sängar!! Snart kör vi middag och efter det sommarens första stooora aktivitet!!   Har ni frågor är det bara att ringa eller Maila oss personal så svarar vi så fort vi kan!   Allt … Läs mer

PERIOD 1 ÄR PÅ GÅÅÅÅNG!!!

HEEEJ PÅ ER ALLA KOLLOÄLSKARE!! Nu sitter vi ALLA som ska jobba på period 1 och PEPPAR inför morgondagen när ni kommer!! Vi har planerat och fixat i 2 dagar nu och bara längtar till ni kommer imorgon!! Glöm inte bort att vi samlas och ses på tegelbruket kl. 15.00 imorgon. Där möts ni av … Läs mer

Nu har barnen åkt hem!

Hej alla föräldrar! Nu har barnen åkt från Kilsbergsgården och är påväg till Tegelbruket. De är framme kl.11.00! Vi vill tacka otroligt mycket för att vi har fått låna era barn dessa två underbara veckor. Tack för den här sommaren vi ses igen nästa år! Stooort tack från alla oss på Kilsbergsgårdens barnkoloni ❤️ (Om … Läs mer

Blöjor på huvudet och disco i rymden!!!!

  Hej på er som checkar bloggiz! Denna kollodag började precis som alla andra med en otroligt god frukost, lagad av vårt härliga kök. Efter det var det samling och sedan var det dags för lite öppet-kollo som vi brukar säga här, då kan barnen göra lite som dom vill. Man kan tex. gå till … Läs mer