Den sjundeste dagen på kolonin
Idag väcktes barnen av dom bästaste jourerna. Alla barn var nöjda med väckningen och gick så fint upp till frukosten. Alla åt typ en maka med lite smör och ost, och typ lite gröt fanns också, smarrigt!!! Efter frukosten var det dags för det största mini städet någonsin. Barnen fick städa lite snabbt på gården … Läs mer