Heeeeej på er alla! Innan detta blogginlägg sätter igång vill vi göra en ping till avsaknaden av bilder på bloggen i år. Detta kommer tyvärr fortsätta då KFUM beslutat att vi inte ska lägga ut bilder på bloggen, MEEN det kommer istället delas en länk i slutet av perioden där ni kommer kunna se bilder från periodens gång.
Meeeeeen nu sätter vi igång och berättar om denna underbara dag <3
På morgonen väcktes barnen lugnt och fint som vanligt av våra snälla och underbara ledare. Barnen sprang sedan till frukosten och åt den underbart goda frukostbuffén som vårat fina kök alltid fixar. Efter frukosten fick barnen som vanligt gå till sina rum för att städa, borsta tänderna och bädda sängen. Vid morgonsamlingen kom ett gäng fotbollshuliganer in för det var nämligen dags för kilis egna FOTBOLLSVMMMMMMMM!!!!!! <3 Barnen delades upp i lag och sen blev det en tuff fotbollsturnering, denna turnering spelades enda till efter lunch vilket vi kommer till. Till lunch var det pasta med kyckling vilket var supergott och sedan var det dags för lugna stunden. Efter lugna stunden var det dags för semifinalerna och finalerna av fotbollsVM och vinnarna bleeeeeeev…………. COSTA RIIIIICCCCCAAAA!!!! Efter detta öppnades det upp för bad och lite simtester för de som ville. Sedan ringde det i klockan för middag vilket var lyyxxxxxmiddag = dillkött och potatis (hjärtögon). Efter middagen var det dags för Lukas lek, vilket var en otrolig lek där lag tre vann!!!!! nej jag erkänner det var lag tre….. Barnen skulle åka buss mellan galaxer och sen samla saker osv osv. Sen var det kvällis på rummet!! Kul kul kul kul, nu måste även ledare LINNEA här sova. Godnatt ses imorrn 😛